top of page

מהי בעצם "ועידת נוער העבודה"?

מהי ועידת נוער העבודה? מי יכול להשתתף בה? על מה היא אחראית? כל התשובות נמצאות כאן

בתמונה: ועידת נוער העבודה מתכנסת ב2019


ועידת נוער העבודה היא הגוף העליון של נוער העבודה. המשמעות בפועל היא שכל שינוי בתקנון נוער העבודה מחויב באישור הוועידה על מנת להפוך לשינוי רשמי.


הוועידה מתכנסת פעמיים בשנה לפחות, וכל חבר.ה בנוער בעל.ת וותק של חודש ומעלה רשאי להשתתף בה.

כל משתתפ.ת מקבל שתי אפשרויות:

  1. הצבעה על כל השינויים המוצעים בוועידה הנוכחית.

  2. אפשרות להעלות שינוי לדיון במזכירות הנוער בצירוף חתימות של 5 אחוז ומעלה מחברי וחברות הנוער. המזכירות יכולה לדחות את ההצעה ושם ההצעה תפסל. בוועידה הקרובה המזכירות מאפשרת לכל חבר.ת נוער אשר מעוניין.ת בכך להציע את ההצעה שלו.ה לדיון במזכירות.

ועידת נוער העבודה היא הגוף העליון של נוער העבודה. המשמעות בפועל היא שכל שינוי בתקנון נוער העבודה מחויב באישור הוועידה על מנת להפוך לשינוי רשמי. הוועידה מתכנסת פעמיים בשנה לפחות, וכל חבר.ה בנוער בעל.ת וותק של חודש ומעלה רשאי להשתתף בה. כל משתתפ.ת מקבל שתי אפשרויות: הצבעה על כל השינויים המוצעים בוועידה הנוכחית. אפשרות להעלות שינוי לדיון במזכירות הנוער בצירוף חתימות של 5 אחוז ומעלה מחברי וחברות הנוער. המזכירות יכולה לדחות את ההצעה ושם ההצעה תפסל. בוועידה הקרובה המזכירות מאפשרת לכל חבר.ת נוער אשר מעוניין.ת בכך להציע את ההצעה שלו.ה לדיון במזכירות. ועידת נוער העבודה היא הגוף העליון של נוער העבודה. המשמעות בפועל היא שכל שינוי בתקנון נוער העבודה מחויב באישור הוועידה על מנת להפוך לשינוי רשמי. הוועידה מתכנסת פעמיים בשנה לפחות, וכל חבר.ה בנוער בעל.ת וותק של חודש ומעלה רשאי להשתתף בה. כל משתתפ.ת מקבל שתי אפשרויות: הצבעה על כל השינויים המוצעים בוועידה הנוכחית. אפשרות להעלות שינוי לדיון במזכירות הנוער בצירוף חתימות של 5 אחוז ומעלה מחברי וחברות הנוער. המזכירות יכולה לדחות את ההצעה ושם ההצעה תפסל. בוועידה הקרובה המזכירות מאפשרת לכל חבר.ת נוער אשר מעוניין.ת בכך להציע את ההצעה שלו.ה לדיון במזכירות.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

הבמה הרעיונית של נוער העבודה יוצאת לדרך!

את/ה חבר/ת נוער העבודה? יש לכך דעה ואת/ה רוצה להביע אותה ולא יודע/ת איפה? זה המקום בשבילך! לפרטים נוספים, רשמו הודעה למס' טלפון הבא - 0556694358

bottom of page